fredag 10. februar 2012

Storørret på Smuggler #2

Jeg kom på jobb fredags morgen og fikk en sms fra en kjenning om å sjekke mailen min. Som sagt så gjort.
Og det som ventet meg var et ganske så kraftig sjokk:

"Hei Gutter!

Nå er dette en stund siden så nå tør jeg å fortelle om en høstnatt i ....elva.
Det var blitt ganske mørkt og jeg begynte å se dårlig og skulle bare ha et par kast til med smuggleren med den lille svarte flua før jeg skiftet til mark. Da hadde jeg sneket meg rundt på jordet en times tid i skumringen med smuggleren.
Så ikke helt hvor flua landet, men men tenkte jeg, den kom i det minste ut i elva !
Så slutter snøret å bevege seg, jeg er usikker på hva det er som skjer så jeg løfter stanga bestemt for å løsne den fra eventuelt noe drit i elva.
Da kjenner jeg at det ikke er moder jord i andre enden av snøret. Jeg gjør i panikken et tilslag, fast fisk !!!
Vet ikke hvor lenge jeg holder på men det kjennes som en evighet når du ikke har klokke, VET at du tjuvfisker og har kun en liten smuggler #2 i hånden.


Til slutt er den på land og ser slik ut:




P.S: Dette er en hemmelighet, men det går stor ørret i ....elva.

Og tjuvfiske er gøy ! ! ! !"


Hva skal en si til sånt?

2 kommentarer:

  1. Du sier fy fy, og så spør du hvor han var

    SvarSlett
  2. Well don't go telling everyone till I get over there to fish! lol Finally got my translator semi-working so I can read most of the site now. I enjoy your pics, but much more when I know what they're about!

    SvarSlett