mandag 7. juni 2010

"Det er harde bud", sa Moses da han mistet steintavlene på foten!


Er det bare meg, eller får andre også ofte problemer med å dele de 2
øverste delene av fluestangen etter en fiskeøkt?

Det irriterer meg så langt inn i grønnhelvete at det faen skal være
mulig å sitte så for jævlig fast i hverandre.

Nå har disse to uatskillelige delene vært i hverandre i over en uke og jeg får de faen ikke løs. Mest av alt har jeg lyst til å brekke hele faenskapet og si at ei ku
tråkket på stangen mens jeg lå og sov ved elven.

Jeg har fått med meg at det finnes et knippe kjerringråd for å unngå denne situasjonen,
men hvem faen gnikker han-delen i hodet for å bedekke den med hårfett før
den penetreres inn i hun-delen når ørreten eller laksen vaker?

Det blir det samme som om Per Sundnes skulle ha polèrt homsepikken sin før han gratulerte Alexander Rybak som vinner av Melo"fucking"di Grandprix...
Tips som funker mottas med et satans stort takk!

4 kommentarer:

  1. Det e godt me he ting å irritera ok øve når man stenne å vente på Gonnar.

    "D e din feil, du vet det?"

    SvarSlett
  2. åååh herregud Lachse Frank. Du bare putter stang leddet under vasken. Først kaldt vann en halvtime, så varmt vann en halvtime. Slik holder du på i tre til fire døgn, uten stopp. Etterpå drar du den fra hverandre.

    Så ænkelt kan livet værra.

    SvarSlett
  3. Nå skal dere få utfallet av denne situasjonen:
    Jeg ringte serviceavdelingen til Elbe og fikk det råeste tipset noen sinne.
    "Legg noe kaldt/frosset mat e.l. på skøyten og la det ligge der i 20 minutt".
    Som sagt som gjort og det var helt fantastisk hvor lett det løsnet.

    SvarSlett