tirsdag 20. mars 2012

2. Fiskedag på Maldivene

"I dag ble det en treg start da konen til legen reiste til Male med morgenflyet.

Dermed ingen barnevakt og ingen morgenøkt.

Startet fisket i 10 tiden og hadde noen få timer med ok fiske. Fikk mine til nå største trevally. En bluefin på rundt 3 kilo og en marmor travelly på samme størrelse. Fikk sett nøye på den gule backingen da den raste avgårde.


Bluefin Trevally


Også i dag ble det en del trompeter og needlefish. Fikk kastet på tre stk bonefish der den ene av den viste interesse for fluen men mistet den like fort igjen.
Så også den største GT`n jeg noen gang har sett. Fikk kastet på den og den viste litt interesse men snudde fort. Det skulle vært artig å vite hva jeg hadde i puls akkurat da.

Stangen jeg fisket med da var en 9 fot #8 og en crazy charlie som hang i 0,36 spiss.
Nesten litt glad den ikke tok:)

I ett tiden sluttet fisken å komme inn på flatsen da vannet ble sykt varmt.


Planen i morgen er samme øy fra morgenen og så bytter jeg øy rundt lunch.



Over og ut for i dag".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar