fredag 6. august 2010

Interaktive problemer


Jeg har, siden flommen kom til Bjerkreim for ca. 3 uker siden, vært uten telefon som kan sende fangstbilder til mailen for så å publisere dem her. Men er nå oppe og går igjen.

Var en tur i Bjerkreim sist helg og kvoten ble tatt for første gang i år.
2 svidder og en laks på 3 kg, alle SØLVBLANKE med lus og fantastisk kondisjon.
Jeg har aldri opplevd makan til aktivitet i elva noen gang tidligere og fangtsbilder tikker stadig vekk inn på tlf grytidlig hver morgen og ødelegger fullstendig skjønnhetssøvnen min.
En kjenning av meg var nede i natt og tok 3 flotte lakser, nygåtte med lus, og søskerbarnet mitt fortsetter gode fangster i Sokndalselva. Vi i Sølvblank velger å tro at det kan bli en meget bra innspurt på sesongen 2010 etter en katastrofal førstehalvdel.
Slagplanen for denne helgen er selvfølgelig også allerede spikret.
Blodfiske fra fredag til søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar